Kontaktujte nás
FAQ
Nedostal(a) jsem potvrzení objednávky. Co mám dělat?
Po dokončení nákupu byste měli obdržet automatický e-mail s potvrzením objednávky. Pokud jej nevidíte ve své doručené poště, zkontrolujte prosím také složku spam nebo reklamy – e-mail se tam někdy může omylem dostat.
Pokud potvrzení nenajdete ani tam, kontaktujte nás na adrese info@ladapraha.cz a uveďte jméno a e-mail použitý při nákupu. Rádi vaši objednávku potvrdíme ručně.
Mohu vyměnit nebo vrátit zboží?
Ano, máte 30 dní na to, abyste požádali o vrácení zboží. Produkt musí být nepoužitý, nový a s originálními visačkami.
Kde je moje objednávka?
Svou objednávku můžete sledovat na našem webu pomocí čísla objednávky a svého e-mailu.